Vuosi | Kirja | Kustantaja | Varasto |
---|---|---|---|
2011 | Markkinointi 3.0 : tuotteista asiakkaisiin ja ihmiskeskeisyyteen | Talentum | |
2005 | Kotlerin kanta : markkinoinnin maailmanauktoriteetti vastaa kysymyksiin | Rastor | |
2005 | Markkinoinnin avaimet | Readme.fi | |
1999 | Muuttuva markkinointi : luo, voita ja hallitse markkinoita | WSOY | |
1990 | Markkinoinnin käsikirja : analyysi, suunnittelu, toteutus ja seuranta | Rastor-julkaisut |
sähköiset julkaisut.
Marketing, Marketing, asiakassuhde, brands, campaigning, consumer behaviour, hinnoittelu, jakelutiet, johtaminen, julkinen sektori, kilpailuetu, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, marketing, markkinatutkimus, markkinointi, markkinointiviestintä, marknadsföring, myynninedistäminen, social marketing, strategia, strategy, suhdemarkkinointi, tavaramerkit, tuotteet.
Ekonomia |
Readme biz |